Præsenterer DateMetriX Dating App: Evaluering af personlighedstype kompatibilitet.

Videnskaben om personlighedstyper og matchning

DateMetriX - Mobile View

Spændende nyheder! DateMetriX er nu tilgængelig til download på førende App stores, herunder Apple Store og Google Play Store. Vores brugere kan nu opleve problemfri matchmaking på farten, ved at udnytte vores videnskabeligt understøttede algoritmer direkte fra deres smartphones.

DateMetriX Dating App bruger personlighedsmetrikker til matchmaking. Den avancerede algoritme, der bruges af Date MetriX App, evaluerer personlighedstyper og sikrer, at kampe ikke er overfladiske og kun baseret på udseende.

Dr. Timothy Sexton, grundlæggeren af DateMetriX og DNA Romance LTD, sagde "Vores platform udnytter årtiers psykologiske indsigt. Med DateMetriX viser vi ikke kun billeder; vi parer personligheder, passioner, overbevisninger og hobbyer.

DateMetriX bruger de grundlæggende principper for de 16 personlighedstyper i Jung/Myers-Briggs - en psykometrisk vurdering, der har guidet psykologiske forståelser i over et århundrede. Oprindeligt udviklet af Dr. Carl Jung og senere forfinet af Isabel Briggs Myers og Katherine Briggs, har Myers-Briggs Type Indicator® (MBTI) primært været en fast bestanddel i organisationspsykologi. Ved at anvende dette til online dating prioriterer Date MetriX-algoritmen ægte personlighedskompatibilitet og leverer mere meningsfulde forbindelser til vores brugere.

DateMetriX-appen bruger DNA Romance's handelshemmelighed. Personlighedskompatibilitetsjusterings (PCA) algoritme, som er baseret på analyse af de 16 personlighedstyper i Myers-Briggs®. Brugere indtaster enten deres personlighedstype eller gennemfører en hurtig personlighedstest under tilmelding. Personlighedstypen vises på en brugers profil og angiver den specifikke personlighedstype sammen med en parvis kompatibilitetsscore, der beregnes mellem brugeren og deres match. I sidste ende faciliterer PCA-funktionen fra DNA Romance en mere omfattende forståelse af forholdskompatibilitet med det formål at reducere friktion i romantiske forhold.

Da vi navigerede vores lancering og branding rejse for DateMetriX App, "PsycMatch" dukkede op som en top kandidat, og vi lancerede vores første hjemmeside og app med dette navn. Men efter at have hørt om Muzmatchs juridiske strid med Match Group, blev vi opfordret til at tænke over det. På grund af kompleksiteten af varemærkelove og potentialet for uforudsete juridiske konsekvenser, valgte vi "DateMetriX" i håb om at sikre en glat rejse fremad. Mens tiltrækningskraften af navnet "PsycMatch" stadig er til stede, giver lanceringen med "DateMetriX" os klarhed og adskillelse. For at dykke ned i Muzmatch vs. Match Group sagen, giver New York Times en dybdegående oversigt. [
'Læs mere'].

DateMetriX: Ændring af paradigmet for online dating ved hjælp af personlighedstype.

Med sit innovative personligheds-matchmaking paradigme præsenterer DateMetriX brugere for matches baseret på en dyb personlighedskompatibilitet, hvilket fremmer en dybere forståelse, styrkede bånd og dermed mere succesfulde forhold.

Mediekontakt
Dr. Timothy Sexton. Dr. Timothy Sexton.
tim@dnaromance.com

Prøv Date MetriX nu.
Tilmeld dig Date MetriX!

'DateMetriX Dating App fungerer på enhver enhed via internettet, eller prøv vores apps.'