Juhlimme kansainvälistä DNA-päivää DNA Romancen kanssa.

DNA-päivä muistaa päivää, jolloin James Watson, Francis Crick, Maurice Wilkins, Rosalind Franklin ja heidän kollegansa julkaisivat deoksiribonukleiinihapon (DNA) kaksoiskierteen rakenteen Nature-lehdessä vuonna 1953. DNA-päivää juhlitaan 25. huhtikuuta ja se on tunnustettu yleinen vapaapäivä Yhdysvalloissa. Auttaakseen juhlistamaan tätä "Kansainvälistä DNA-päivää" DNA Romance on iloinen ilmoittaessaan, että sen verkkosivusto ja sisältö ovat saatavilla englanniksi, ranskaksi, koreaksi, japaniksi, kiinaksi ja portugaliksi kansainvälisenä DNA-päivänä 25. huhtikuuta 2022 alkaen. Lisätietoja DNA Romancen palveluista löydät osoitteesta '. www.dnaromance.com/media-kit, ranskalainen www.dnaromance.com/fr/media-kit, 'Portugali'www.dnaromance.com/pt/media-kit, 'Saksa' www.dnaromance.com/de/media-kit, , Espanja www.dnaromance.com/es/media-kit, 'hindi' -> hindi www.dnaromance.com/hi/media-kit, Korean - korealainen www.dnaromance.com/ko/media-kit, 'Japanilainen' www.dnaromance.com/ja/media-kit, tai kiinaksi www.dnaromance.com/zh-hans/media-kit. Haluamme vain auttaa enemmän ihmisiä ympäri maailmaa löytämään sielunkumppaninsa ja kestävän rakkauden", sanoi Timothy Sexton, DNA Romancen toimitusjohtaja.

DNA Romance est maintenant disponible en français.

DNA Romance agora disponível em Português!

DNA Romance ahora también está disponible en español.

DNA Romance ist jetzt auch auf Deutsch verfügbar.

DNA Romance is now available in Korean!

DNA Romance is now available in Chinese.

DNA Romance is now available in Japanese.

DNA Romance अब हिंदी में उपलब्ध है।

Tietoa DNA Romantiikasta.

DNA Romance on online-deittisivusto, joka ennustaa romanttista kemiaa ihmisten välillä käyttäen DNA-merkkiaineita, jotka vaikuttavat ihmisten vetovoimaan. Lisäksi ennustamme "persoonallisuusyhteensopivuutta" käyttäen psykologiaa ja annamme sinun arvioida fyysistä vetovoimaa ottamalla huomioon otteluidesi valokuvat ja biografiset tiedot.

Huolehdimme yksityisyydestäsi ja meillä on useita toimenpiteitä paikoillaan henkilökohtaisten tietojesi suojaamiseksi. Salaamme kaikki tallennetut tiedot, ja nimet sisältävät ainutlaatuisen hashatun polun sekä muita hämärtäviä elementtejä. Pääsy tietoihin on rajoitettu avainkehityshenkilöstölle, jolla on kaksivaiheinen todennus ja r :-)