Esittelemme DateMetriX Deittisovelluksen: Persoonallisuustyyppien yhteensopivuuden arviointi.

Persoonallisuustyypin yhteensopivuuden tiede.

DateMetriX - Mobile View

Jännittäviä uutisia! DateMetriX on nyt saatavilla latauksena johtavista sovelluskaupoista, mukaan lukien Apple Store ja Google Play Store. Käyttäjämme voivat nyt kokea saumattoman matchmakingin liikkeellä ollessaan, hyödyntäen tieteellisesti tuettuja algoritmejamme suoraan älypuhelimistaan.

DateMetriX Treffisovellus käyttää persoonallisuusmittareita yhdistämiseen. Date MetriX -sovelluksen huippuluokan algoritmi arvioi persoonallisuustyyppejä varmistaen, että ottelut eivät ole pinnallisia ja perustuvat vain ulkonäköön.

Tohtori Timothy Sexton, DateMetriXin ja DNA Romance LTD:n perustaja, sanoi "Alustamme hyödyntää vuosikymmenten psykologista tietämystä. DateMetriXin avulla emme vain näytä kuvia; me yhdistämme persoonallisuuksia, intohimoja, uskomuksia ja harrastuksia.

DateMetriX käyttää Jungin/Myers-Briggsin 16 persoonallisuustyypin periaatteita - psykometristä arviointia, joka on ohjannut psykologista ymmärrystä yli vuosisadan ajan. Alun perin kehittänyt tohtori Carl Jung ja myöhemmin hienosäätänyt Isabel Briggs Myers ja Katherine Briggs, Myers-Briggsin tyyppi-indikaattori® (MBTI) on ollut pääasiassa organisaatiopsykologian peruspilari. Soveltaen tätä online-treffailuun, Date MetriX-algoritmi priorisoi aitoa persoonallisuusyhteensopivuutta, tarjoten merkityksellisempiä yhteyksiä käyttäjillemme.

DateMetriX-sovellus käyttää DNA Romancen kaupallista salaisuutta. Persoonallisuusyhteensopivuuden suuntautumisalgoritmi (PCA), joka perustuu Myers-Briggs® 16 persoonallisuustyypin analyysiin. Käyttäjät joko syöttävät persoonallisuustyyppinsä tai suorittavat nopean persoonallisuustestin rekisteröitymisen yhteydessä. Persoonallisuustyyppi näkyy käyttäjän profiilissa, ilmoittaen tietyn persoonallisuustyypin, yhdessä käyttäjän ja heidän ottelunsa välisen pariliitosyhteensopivuuspisteen kanssa. Loppujen lopuksi DNA Romancen PCA-toiminto helpottaa parempaa ymmärrystä suhteiden yhteensopivuudesta, pyrkien vähentämään kitkaa romanttisissa suhteissa.

Kun navigoimme lanseeraus- ja brändäysmatkaamme DateMetriX-sovellukselle, "PsycMatch" nousi yhdeksi kärkikandidaatiksi ja lanseerasimme ensimmäisen verkkosivustomme ja sovelluksemme tällä nimellä. Kuitenkin kuultuamme Muzmatchin oikeudellisesta kiistasta Match Groupin kanssa, meitä kehotettiin uudelleenarvioimaan tilannetta. Ottaen huomioon tavaramerkkilakien monimutkaisuuden ja mahdolliset ennalta arvaamattomat oikeudelliset seuraukset, valitsimme "DateMetriX":n toivoen varmistavamme sujuvan matkan eteenpäin. Vaikka "PsycMatch" -nimen houkutus säilyykin, lanseeraaminen "DateMetriX":llä tarjoaa meille selkeyttä ja erottuvuutta. New York Times tarjoaa syvällisen yleiskatsauksen Muzmatch vs. Match Group -tapaukseen. [
'Lue lisää'].

DateMetriX: Online-treffailun paradigman muuttaminen käyttämällä persoonallisuustyyppejä.

DateMetriX esittelee käyttäjilleen ottelut syvän persoonallisuusyhteensopivuuden perusteella innovatiivisen persoonallisuusotteluparadigman avulla, mikä edistää syvempää ymmärrystä, vahvistaa siteitä ja siten johtaa onnistuneempiin suhteisiin.

'Yhteydenotto mediaan'
Tohtori Timothy Sexton.
tim@dnaromance.com

Kokeile Date MetriXia nyt.
Rekisteröidy Date MetriXiin!

DateMetriX Treffisovellus toimii millä tahansa laitteella verkon kautta, tai kokeile sovelluksiamme.

Huolehdimme yksityisyydestäsi ja meillä on useita toimenpiteitä paikoillaan henkilökohtaisten tietojesi suojaamiseksi. Salaamme kaikki tallennetut tiedot, ja nimet sisältävät ainutlaatuisen hashatun polun sekä muita hämärtäviä elementtejä. Pääsy tietoihin on rajoitettu avainkehityshenkilöstölle, jolla on kaksivaiheinen todennus ja r :-)